Tuesday, January 1, 2013

ADIK ANGKAT :)


NURINA EZZA



EZZA,, k.sab sayang ezza.. 0'o
dia adik angkat aku n aku syg dia..
thn nh, dia baru f2 tp dia matured dr umur dia..
dia banayk bagi nasihat kT aku..
oke, fine..family dia berada kot.. tp dia selalu gtow, KITA HIDUP KENA BERSEDERHANA EVEN BANYAK DUIT POM...
baguskan dia, sbb tu lar aku sayangg sangat..
aku xboleh spend bnyk masa dgn dia time duk FARISPETRA bcoz aku sibuk ..
nk exam kn time 2..so, ktorg juz jumpa time al-mathurat n pergi masjid sama2..
so, ktorg just balas2 surat jh sepanjang thn..
even xluang masa banyak dgn dia, tp aku thu semua kot apa yg blaku kt dia hari2.. oke, bnyk SPY yg sudi tolong aku jaga eezza..thanks to them..
so, skarang dia dh f2 n aku dh keluar FARISPETRA.. aku hrp dia happy even aku xde dgn dgn dia..
take care budak, SURVIVE!!

nak tgk pics dia??
here we go, jengg3


saya dan ezza,,
swittkan dia,, <3


0'o.. ktorg lagi :)
ni time hari sukan kt skolah..
#HINDUSTANI




1 comment: