Saturday, January 19, 2013

#IDOLA

ASSALAMUALAIKUM...
dh dinner?? haha.. to be serious, korg jgn lar mkn lewat2 mlm..
coz amalan mkn lewat malam SUNGGUH xbaik..
conclusion: korg akn jd mudah *gemuk..
#TRUSTME!! haha

okelar, for this entry i would like to share bout my IDOLA!!!
SIAPAKAH dia?? 
seorangkah?? duaorgkah?? or ramaikaH??
jeng3....

act, aku mudah sngt nk admire kt orang2 yg bjaya nih esp jika org tuh dkt jer dgn aku..
i mean, sedaramara n yg sewaktu dgn nya..

SITI AFIFA BT RAMLI..
dia nh sepupu aku..sesungguhnya, aku sememangnya nk berjaya mcm dia..
umur 24thn, dh hbs master kwn.. kau ada?? HAHA
stkt master tuh x ada apa2 lar sngt tp yg plg aku admire sngt kt k.pa nih, 
sblm hbs master lg org dh offer kerja.. 
dhlar bkn kerja2 biasa, tp LECTURER!!!
WOWWWWW
k.pa dua dari kanan.. ada gaya nk jd
lecturer ker kalau korg tgk..
xmatured lasom, HAHA

apaapapun, aku ttp anggap dia sebagai idola kesayangan aku..auww3
td baru talkingmolking dgn dia..
we discuss bout course yg aku nk ambik kt U nnt..
thnx kazen fer ur attention to me.. 
i really appreciate it <3
p/s: i will BEAT her.. yaa, i really will!!








1 comment:

  1. assalamualaikum..
    hi..do visit my blog and become my follower if you like me..
    then,i will follow u back...

    ReplyDelete